رضایتمندی مشتریان

تعیین خسارت در زمان بروز حادثه دشواری های بسیاری را در پی دارد . لزوم رعایت قوانین و مقررات و کسب رضایت مشتریان 2 اصل اساسی در ارائه خدمات موسسه محک خسارت نوین اندیش است . این موضوع به میزانی دارای اهمیت است که میزان رضایتمندی مشتریان در سال 97 به میزان 87 درصد بر اساس آمار ها و مطالعات میدانی می باشد

اطلاع رسانی

یکی از اهداف موسسه محک خسارت نوین اندیش ارائه آموزش های لازم، اطلاع رسانی به موقع و کاهش استرس بیمه گذاران در زمان وقوع حادثه می باشد از این رو جزئیات نحوه تشکیل پرونده، مدارک مورد نیاز و سایر اطلاعاتی که برای بیمه گذار دارای اهمیتت است از طریق این وب سایت و اپلیکیشن این موسسه در اختیار عموم مردم قرارداده می شود.

معرفی موسسه

موسسه محک در تاریخ اسفند ماه 1393 موفق به اخذ پروانه ارزیابی خسارت در رشته اتومبیل از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی شد و از این حیث به عنوان اولین موسسه ای است که دارای پروانه منطبق با آیین نامه 85 شورای عالی بیمه می باشد در راستای اجرای سیاستهای بیمه مرکزی ایران درخصوص برون سپاری خدمات ارزیابی خسارت به بخش خصوصی ذیصلاح وبا رعایت آیین نامه شماره 85 شورای عالی بیمه که در اجرای بند 5 ماده 17 قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری به تصویب رسیده این موسسه با عنایت پروردگار پس از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح شروع به فعالیت نمود و افتخار دارد که از وجود گروه ارزیابان مستقل ، متخصص، مجرب و حرفه ای با دیدگاه علمی و فنی در رشته های خسارت بیمه ای بهره مند شده است

هیئت مدیره

ناصر مقدسی

دارای 30 سال سابقه رسمی  بعنوان

  • مدیر بیمه های اتومبیل،
  • ریاست شورای فنی ،
  • مشاور مدیر عامل،
  • عضو کمیته های تصمیم گیری ،
  • مدیر امور اداری شرکت های بیمه داناو آسیا،
  • فعالیت در حیطه ارزیابی  از سال 1390 تاکنون
  • و عضو هیات مدیره انجمن ارزیابان خسارت صنعت بیمه

سرهنگ علیرضا فرید

  • فارغ التحصیل رشته علوم نظامی از دانشگاه افسری،
  • کارشناس تصادفات غیر مستقیم ،
  • معاون پاسگاه پلیس راه رشت
  • فرمانده پلیس راه پهاربهار
  • فرمانده گردان 211 امداد زاهدان 
  • معاون اداری مالی منطقه نظامی رودسر
  • معاون انتظامی منطقه نوشهر 
  • عضو انجمن ارزیابان حرفه ای خسارت صنعت بیمه

مهرناز زنگنه پور

  • دارای 29 سال سابقه کار رسمی در دانشگاه شهید بهشتی و شرکت بیمه آسیا  بعنوان کارشناس ارشد
  • رئیس خسارت درمان و دبیر کمیته فنی در شرکت بیمه آسیا
  • مدرس خسار بیمه های درمان در کار گروه آموزشی بیمه آسیا
  • فعالیت در حیطه ارزیابی خسارت درمان 
  • عضو انجمن ارزیابان حرفه ای خسارت صنعت بیمه

مینا خجسته آریا

دارای 10 سال سابقه کارشناسی و ارزیابی خسارت درمان در بیمه ایران

فعالیت در حیطه ارزیابی در سایر شرکتهای بیمه 

عضو انجمن ارزیابان حرفه ای خسارت صنعت بیمه

همکاران ما