رضایتمندی مشتریان

تعیین خسارت در زمان بروز حادثه دشواری های بسیاری را در پی دارد . لزوم رعایت قوانین و مقررات و کسب رضایت مشتریان 2 اصل اساسی در ارائه خدمات موسسه محک خسارت نوین اندیش است . این موضوع به میزانی دارای اهمیت است که میزان رضایتمندی مشتریان در سال 97 به میزان 87 درصد بر اساس آمار ها و مطالعات میدانی می باشد

اطلاع رسانی

یکی از اهداف موسسه محک خسارت نوین اندیش ارائه آموزش های لازم، اطلاع رسانی به موقع و کاهش استرس بیمه گذاران در زمان وقوع حادثه می باشد از این رو جزئیات نحوه تشکیل پرونده، مدارک مورد نیاز و سایر اطلاعاتی که برای بیمه گذار دارای اهمیتت است از طریق این وب سایت و اپلیکیشن این موسسه در اختیار عموم مردم قرارداده می شود.

معرفی موسسه

موسسه محک در تاریخ اسفند ماه 1393 موفق به اخذ پروانه ارزیابی خسارت در رشته اتومبیل از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی شد و از این حیث به عنوان اولین موسسه ای است که دارای پروانه منطبق با آیین نامه 85 شورای عالی بیمه می باشد در راستای اجرای سیاستهای بیمه مرکزی ایران درخصوص برون سپاری خدمات ارزیابی خسارت به بخش خصوصی ذیصلاح وبا رعایت آیین نامه شماره 85 شورای عالی بیمه که در اجرای بند 5 ماده 17 قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری به تصویب رسیده این موسسه با عنایت پروردگار پس از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح شروع به فعالیت نمود و افتخار دارد که از وجود گروه ارزیابان مستقل ، متخصص، مجرب و حرفه ای با دیدگاه علمی و فنی در رشته های خسارت بیمه ای بهره مند شده است

هیئت مدیره

همکاران ما